مهران مدیری با «گل یا پوچ» در نمایش خانگی حرم رضوی محلی برای جاودانه شدن آثار هنری | اختتامیه و نمایشگاه آثار برگزیده جشنواره هنری «گنجینه مهر» برگزار شد + فیلم تهدید به بمب گذاری در جشنواره کن، ورودی کاخ را بست پخش فیلم «خانواده ملیله‌چی» در زادروز شهرام عبدلی + زمان پخش تشویق، اما استون در جشنواره کن برای «انواع مهربانی» «اسکار» به روایت امیر کربلایی‌زاده «زهرا خوشکام» همسر علی حاتمی در خاک آرام گرفت + تصاویر همه چیز درباره سریال بدل علی مسعودی + خلاصه داستان، زمان پخش و بازیگران آخرین وضعیت کیانوش عیاری در بیمارستان قسمت‌های جدید «سرزمین مادری» به آنتن نمی رسد زمان پخش «پایتخت ۷» مشخص شد پخش فصل جدید «تا نیایش» از حرم مطهر امام رضا (ع) آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته‌ای که گذشت (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) عکس‌نوشت | آن عکس فقط یک جایزه نبود پانزدهمین جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در مشهد کتاب «شیعه» به کتابفروشی‌ها آمد مروری بر فروش فیلم‌های سینمایی خراسان رضوی در ماهی که گذشت (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) درباره عثمان محمدپرست، خنیاگری که سازش برای خیر کوک بود
سرخط خبرها

«فرزاد حسنی» مجری تحویل سال شبکه نسیم شد

  • کد خبر: ۲۱۵۷۱۸
  • ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۱
«فرزاد حسنی» مجری تحویل سال شبکه نسیم شد
معاون سیمای سازمان صدا و سیما گفت: فرزاد حسنی اجرای برنامه سال تحویل شبکه نسیم را بر عهده دارد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ نشست خبری اعلام برنامه‌های نوروز ۱۴۰۳ و ماه مبارک رمضان امروز چهارشنبه ۱۶ اسفندماه ساعت با حضور محسن برمهانی، معاون سیما در سالن همایش‌های صداوسیما برگزار شد.

برمهانی در این نشست با اعلام این که فیلم‌های ایرانی هناس، مصلحت، ضد و کارو برای اولین بار در نوروز ۱۴۰۳ از شبکه‌های مختلف سیما پخش می‌شود اظهار داشت: فیلم‌های ایرانی بیشتر مربوط به سال ۱۴۰۰ به بعد هستند و فیلم‌های خارجی هم از ۵۱ کشور به نمایش درمی آیند.

معاون سیما افزود: امسال فیلم‌های ایرانی را قبل اکران خریداری نکردیم. این اقدام برای دوران کرونا تجربه خوبی بود. ولی امسال تلویزیون به نفع سینما کنار کشید تا فیلم‌ها اولین بار در سینما اکران شوند.

وی درباره ویژه برنامه‌های سال تحویل گفت: شبکه یک سیما ایران دوست داشتنی را خواهد داشت که پدرام کریمی، امیرحسین مدرس، محمد معتمدی و فلورا سام مجریان آن هستند. اجرای برنامه سال تحویل شبکه دو سیما را المیرا شریفی و وحید رونقی بر عهده دارند. مجریان برنامه‌های شبکه سه و نسیم هم حامد سلطانی و فرزاد حسنی هستند.

برمهانی افزود: تلویزیون با سریال‌های زیرخاکی ۴، نون‌خ۵، رستگاری و هفت سر اژد‌ها به استقبال ماه مبارک رمضان و عید نوروز خواهد رفت. پخش سریال زیرخاکی ۴ از ابتدای ماه رمضان و آخرین هفته اسفند آغاز می‌شود. دومین سریال شبکه یک سیما نون‌خ۵ است که پس از ایام سوگواری شب‌های قدر از نیمه دوم فروردین روانه آنتن خواهد شد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->